Rss

  • redit
  • delicious
  • youtube
  • flickr
  • linkedin
  • google

Ny teknik för shopping live på nätet

Med showroom kan du nu ännu enklare sköta din e-handel. När vi tittar på hur världen ser ut idag, ser vi att fler väljer att göra sin shopping online istället för i fysiska butiker. Genom att använda exempelvis Showroom, kan du lättare nå ut med information om dina produkter.

Det gör det också möjligt att visa upp dessa produkter i olika sammanhang och nå ut till fler kunder. Användandet av live-shopping möjliggör för företag att nå ut till sina kunder på ett helt nytt sätt.

Använd dig av influensers

För att nå ut till så många kunder som möjligt kan du använda dig av influensers för att nå ännu fler specifika målgrupper. Målgrupper som redan nås av de influensers du kan välja att samarbeta med. Genom att se produkterna stylade eller tillsammans med andra produkter kan dina kunder se hur dessa passar in i sitt nuvarande hem. Flera stora märken samarbetar idag redan med influencers. Detta för att anpassa handeln till den marknad vi kan se idag, där kunder vill få mer information online. Med mindre shopping i butik behöver företag hitta nya sätt för att tillgodose sina kunders behov. Detta kan du som företag lättast göra med hjälp av live-shopping och sidor som till exempel Showroom.